Google+ Môj tip na medové nedelné raňajky

sobota 2. novembra 2013

Môj tip na medové nedelné raňajky

Môj tip pre ľahké a zdravé nedeľné raňajky. Potrebujeme med, maslo, chlieb,šlahač (ja používam ručný)

Med je veľmi zdravý, preto by sme ho mali jesť pravidelne, najmä deti.Chlieb s maslom  a medom má veľké výhody - nekvapká z pečiva a je moc chutný.


Postup:

Maslo vyšľaháme do peny, postupne zašľaháme doňho med, až vznikne medové másielko.

Množstvo medu je orientačné, dávame podľa chuti viac, alebo menej, záleží na vás, ako veľmi sladké máte radi.

Môj tip:

Najlepšie chutí na čerstvom, mäkkom, tmavom chlebe.
Med maslo čiastočne zakonzervuje, takže vydrží dlhšie.

Prečítajte si moje rady na zdravé raňajky
maslo chleba
Maslový chleba s medom 

1 komentár:

  1. Chleba s maslom a s medom, to je fakt osvedčená klasika. Tiež to mám v nedeľu na raňajky veľmi rád. A potom sa treba pekne naložiť do záhradne kade na plyn a pekne sa zrelaxovať . Ostatne o tom predsa nedeľa je - nič sa pri nej nerobí. A ľudia by si mali toho voľného času vážiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť