Google+ Jednoduché pečené zemiaky

nedeľa 10. novembra 2013

Jednoduché pečené zemiaky

Tak ako každú nedeľu, tak aj túto som rozmýšľala, aké zemiaky by tej mojej rodinke chutili. Medzi korením som našla korenie na kura ( dá sa kúpiť v obchode za 0,20 centov), tak prečo ho nevyužiť.








Zemiaky som si očistila, umyla, pokrájala približne na rovnaké kúsky - štvrťky, položila na plech vystlaný papierom na pečenie a poliaty trochou oleja. Ak pečiete na papieri na pečenie, zemiaky nie sú potom také mastné a nebudú sa Vám na plechu pripekať, čiže ušetríte si čas s umývaním plechu:-)

zemiaky na plechu pripravené na pečenie


Potom som zemiaky poliala trochou studenej vody, troška posolila a vysypala celý balíček korenia na kura. Na toto množstvo zemiakov by sa kľudne ešte mohlo použiť 1/2 balíčka korenia na kura, pre výraznejšiu chuť.


zemiačiky



Plech som zakryla alobalom, aby zemiačky neboli suché, no po dopečení na cca 3 minútky môžeme alobal dať dole a ešte ich nechať v teplej trúbe, aby troška "schrumkaveli".

Na týchto zemiačkoch sa mi veľmi páči,že sú úplne mäkkulinké, nie sú príliš korenisté, ani nijak vysušené.
Podávala som to s cesnakovým dressingom, avšak fotka je troška viac nevydarená. Použila som biely jogurt, soľ, mleté korenie, cesnak, troška horčice a tatárskej omáčky, mletú sladkú červenú papriku a cukor, ktorý dodá dressingu vynikajúcu chuť. Úplne jednoduchý recept a tá chuť...no proste mňam....

dressing









A nedeľné jedlo bolo na svete...ryža, zemiačky, vysmážaná kuracia šnicelka, troška šťavičky a dressing...
nedela a hostenie sa



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára