Google+ Životný príbeh malého prasaťa !

streda 23. októbra 2013

Životný príbeh malého prasaťa !

Ako malé prasa bolo tlsté.

Ked som dokončila strednú, hľadala som si robotu. Tú som našla. Fyzicky bola celkom namáhaná. Montovala som na linke súčiastky do televízorov a tu začal môj kruh neštastia, ktorý sa nedal zlomiť. Vtedy som vážila len 48 kilov.


Do roboty som vstávala o štvrtej, samozrejme by som rada v postielke potiahla do siedmej. Raňajky nichts, niečo som zjedla v autobuse, ranajkovať mi moc nechutilo. V robote malá prestávka o 9 tej som si dala salamový chleba a potom až do 12 na obed čo navarili, to som zjedla .

 O 16 som prišlo domov, niečo uvarilo alebo zjedlo uvarené. Bolo som unavené, tak som si zapla televízor  a potom nejaký film. Popri ňom som si pomlsávala na čokoládke. Takýto životný štýl mi nadelil 28 kilov na viac za 2 roky. Bola som ako gulička, a slučka sa uťahovala. Z roboty som chodila viac unavená, tréning som sa pokúšala trénovať, nikdy som nič nevydržala.


Toto som ja neni, ale keby nezmením stravovanie, tak už by bolo všetko jedno.


Diéty typu nebudem jesť do večera, alebo od večera, spôsobili že som ešte viac pribrala teda 2 kg zhodila a potom 3 kg som pribralo. Na automat s kolou som pozerala ako na pokušiteľa a neodolala som. Pár výpadov síce bolo, ale nič, čo by zvrátilo moju situáciu.
Čas, ktorý som bola dlho bez jedla, spomalil môj metabolizmus a tak stačilo zjesť jeden rožok a už som priberala.
Navyše ani moc vody som nepila a začala som byť častejšie chorá. Von do prírody sa mi chodiť nechcelo. Bola som unavená z roboty a keď sa mi náhodou chcelo, tak pršalo.
Samozrejme, do toho sa pridal facebook pri ktorom som presedela zvyšný čas.



Toto je môj pribeh ako som pribrala 28kg........ neopakovať..

nabudúce napíšem ako som začala lámať začarovaný kruh.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára