Google+ Po šiestej už nejem !

piatok 25. októbra 2013

Po šiestej už nejem !

Po šiestej už nejesť ?


Toto bola vlastne prvá dieta ktorú som (ne)držala.Poradila mi ju kamarátka že jej mama tak schudla pár kíl.


Tak som sa na to dala po šiestej som prestala jesť,boli to hotové muky no vydržala som a za týžden som schudla 1 kilo vtedy som sa potešila teraz viem že to nemusel byť tuk ale glykogen a voda čo lahko dostanem naspäť
Druhý týžden plán po 6 už nejesť dostal trhliny lebo som došla neskoro z roboty a tak bolo sa treba najesť tak to nebolo po 6 ale po osmej , váženie ukázalo že som druhý týžden schudla pol kila .Zatial čo večer bol pre mna skúškou odolnosti ráno mi dochuti nebolo no najedla som sa strava ostala klasická sice kole z automatu som odolala.
Tretí týžden bol kolabs diety a prakticky jej koniec v utorok som nevydržala pustila sa do čokoládky čo som dostala k meninám, v piatok ma frajer pozval na pizzu samozrejme sme ju začali konzumovať o 20.00 takže bolo už po "šiestej" a zapili sme to s kofolu , v sobotu som čas po šiestej nedodržala , v nedelu áno , no pondelok a utorok nie a to bol vlastne koniec diéty


výsledok bol že som schudla 1kg za tri týždne ... no fasa male prasa.. dieta mala za následok že som od 6 do 6 nejedla to je 12 hodín a metabolizmus sa mi spomalil. To som v tedy ešte nevedela a tak kilo sa vrátilo. Potom som začala držať diétu v ktorá mi pomohla schudnúť bez hladu.



spätný pohľad už múdrejšieho prasata.

S diétou po 6 už nejesť dosiahli niektorí ludia výsledky napr kamoškina mamina.Ide oto že dosť ludí hlavne moj tato a mama si sadnú večer pri televizor a už si krájajú slaninku s chlebom a tatko ten potom rozbalí kexíky z lidlu a dorazí to.Takýto ludia po šiestej by nemali jesť lebo jedia nezdravo a v tom je to čo chcem povedať že môžeš jesť aj po šiestej aj po osmej aj hoci kedy ale záleží čo!


Ak si dám na večer jedlo s vysokým obsahom tukov alebo sacharidov takých s vysokým glykemickým indexom tj sladké alebo rafinované cukry a po večeri pojdem spať jedlo sa mi uloží do tukov-priberám.



Doporučujem zeleninu napríklad: mrkvu,cviklu,cibulu,uhorku,šalát,broklicu,karfiol,kaleráb,kapusta,paprika, rajčiny.
vynehávam bielu múku sladké tak tieto potraviny spôsobia že schudnem môžem teda jesť hocikedy len záleží čo zjem.

Študujte ktoré potraviny sú zdravé .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára