Google+ Môj prvý tréning na brucho s ktorým som dosiahla výsledky

streda 23. októbra 2013

Môj prvý tréning na brucho s ktorým som dosiahla výsledky

tréning pre začiatočníkov

Začínala som už dávno cvičit ale boli to iba také začiatky a zároven konce, tento tréning som našla na internete a lubil sa mi pretože ma neobmedzuje vlastne ani nemusím chodiť o fitka . Podstatou treingu je časté cvičenie môžeme aj dva krát do dna , hlavne aby sme sa cítili dobre nie unaveno, netrénujem ak je svalovica vtedy treba pauzu.



Keď som chodila do fitka, pravidelnosť to bola moja slabá stránka. Vždy do toho niečo došlo, varenie, navšteva ,nejaká robota okolo domu.
Preto som zvolila tento tréning, lebo nemusím chodiť do fitka a trvá asi toľko čo cesta do fitka.
Všetky cviky odcvičím doma.





Základ tréningu tvoria tri cviky ktoré si zvolíte sami. Mali by to byť cviky  ľahko cvičiteľné a nevyžadujúce nijaké špeci pomôcky. Ja som si zvolila brušáky, zdvihy nôh v leže  a dosku.

rozpis tréningu



brušáky                      3 série x 8 opakovaní
zdvihy nôh                  3x10
plank (doska)              3x10 sekund


kardio 15 -30 minut
bicykel ,beh,rýchlejšia chôdza.


toto som mala odcvičené za pár minút. Bruško trochu pálilo. Na druhý deň som si dala to isté.
Tretí deň som mala pauzu. Nechcelo sa mi .
Štvrtý deň som pridala na každý cvik 2 opakovania, o 5 sekúnd som dlhšie cvičila cvik dosku.

Pridávala som 2 opakovania každý tretí tréning. Na dosku som sa snažila urobiť viac, no niekedy som ostala len pri štandarte 20 sekúnd. Síce som minulý tréning už dala aj 30 sekúnd .Cviky som striedala. Raz som dala prvé zdvihy nôh a potom brušáky a dosku.


Kardio napr. beh som robila rovnako po celú dobu tréningu. Kondične som sa dosť zlepšila. Z bruška som zhodila 5cm a 3 kg váhy po dobu šesť týždnov.
Bez problémov spravím aj 4 série po 30 brušákov, predtým som ledva spravila 20

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára