Google+ Zdravá, lacná, čokoládová torta

piatok 16. augusta 2013

Zdravá, lacná, čokoládová torta


Tento receptík Vám bude možno trochu známy.Je to klasická piškóta s krémom,ale ja som ju troška podľa seba vylepšila.Možno nevypadá najlepšie,ale u nás sa hneď zjedla,tak myslím že chutila nielen mne,ale aj ostatným členom domácnosti :-) Za 2 hodky je hotová.
Takže potrebujeme: 6 vajíčok,6 PL celozrnnej múky,6 PL hnedého cukru,prášok do pečiva
Krém: 1 puding práškový(závisí podľa chuti,ja som dala kakaový), 1/2 l mlieka,cca 4 PL hnedého cukru,125 g masla v kocke
Na ozdobenie : čokoládová poleva,lentilky
Z 3 vajíčok si rozdelíme žĺtka od bielkov,do žĺtkov pridáme 3 PL hnedého cukru,poriadne vymiešame, pridáme 3 PL celozrnnej múky,opäť dobre vymiešame a pridáme vymiešaný sneh z bielkov ( z troch vajicok),nakoniec dáme 1/2 balíčka kypriaceho prášku do pečiva,vymiešame a dáme do predhriatej rúry na 180 - 200 stupňov Celzia upiecť cca 15 - 20 minút do tortovej formy ktorú sme vymastili troškou masla.Ja som ju dala upiecť o priemere 26 cm ale kľudne môže byť aj menšia.
Upečený biskvit dáme na tanier,alebo tácku,pripravíme si druhú časť cesta.Robí sa tak isto ako tá prvá ale môžte ju obzvláštniť pridaním kakaa.
Medzitým si pripravíme puding z 1/2 l mlieka a 4 PL hnedého cukru.Kto má radšej sladšie,tak môže pridať aj viac cukru. Počas chladnutia pudingu, ho musíme sem-tam premiešať,aby sa nám nevytvorila kožka. Do vychladnutého pridáme zmäknuté maslo,poriadne premiešame,dáme na upečený biskvit,prikryjeme  druhým cestom,polejeme čokoládovou polevou a ozdobíme lentilkami.
Prajem dobrú chuť...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára