Google+ Môj džúsik

štvrtok 29. augusta 2013

Môj džúsik


Dnes som sa rozhodla začať deň ovocím, ale akosi sa mi ho nechcelo chrumať :-) Tak som sa rozhodla spraviť z neho džúsik,lepšie povedané ovocné pyré :-) Bolo rýchlo spravené a navyše zdravé bez štipky cukru a určite Vás zasýti.
Doma som našla banán,jablká a hrozno,tak prečo ho nevyužiť. Ja som použila 1 menší banán,1 menšie jablko a pár bobuliek bieleho hrozna...približne tolkoto:


Pokrájala som jablko,banán,hrozno odstrapcovala a hodila do mixera.VUALAAAA ovocný džúsik na svete...Na vrch som ozdobila pohár mätou.Komu by to bolo málo sladké,môže pridať troška medíka,ktorý je tiež veľmi zdravý,alebo ak by chcel niekto redší džúsik,stači pridať troška vody alebo mlieka. Ja viem znie to divno mlieko s ovocím ale verte mi,aj tak chutí veľmi dobre.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára