Google+ Vianočný čas

piatok 6. decembra 2013

Vianočný čas

Šťastné a Veselééééé
Leto prešlo, jeseň sa pominula a prvý sneh nám klope na dvere. Počasie sa úplne zbláznilo. Myslím tým vietor, ktorý je taký silný, až sa bojím, že sa mi vylomia okná :-) Už len stačí si dať teplý kúpeľ, čajík a šup ho pod perinku.... jasné to by bolo sveta žiť...ale čo takto si  aj troška zacvičiť pri dobrej muzičke?
Nevravím, že si nemáme odpočinúť, ale ak raz už niekto začal pravidelne cvičiť, nie je dobré v zimnom období s tým prestať a vyhovárať sa popritom na zimu. Ešte k tomu keď sa nám blíži ten najkrajší sviatok v roku - Vianoce a všetci sa zvykneme "prepchávať" sladkými dobrotami, šalátikom a podobne. Verte mi, potom pôjdu kilá veľmi pomaly dole,alebo môže nastať neželaný jojo - efekt, o ktorom sa môžte dočítať na mojom blogu.

Je dobré, keď si nájdeme na cvičenie aspoň 10 - 15 minút najlepšie denne,ale nie vždy to tak ide. Hlavne teraz keď nastane zhon v upratovaní, pečení, nakupovaní darčekov a ďalších povinností. Ani sa nenazdáme a je večer,celý deň nám ubehol ako z vody a z cvičenia zas nič nie je. Ak sa to stane, nie je dobré presilovať sa na ďalší deň štvornásobne, pretože telo tým trpí.

Ak ste zvyknutý na slabšie cvičenia, pokojne zostaňte pri tom, ale hlavne nezabúdajte na rozcvičku ako môj kamarát, ktorý sa chcel popýšiť, že dvihne činku s ťažkou váhou, až si roztrhol prsný sval. Tá bolesť určite nestála zato.

Ešte odkaz pre tích, čo si dali predsavzatie do nového roka že schudnú: neurobte chybu  a nevravte si že nevadí ten jeden zákusok mi neublíži, veď po novom roku idem chudnúť. Síce to je veľmi pekné predsavzatie, ale trvá veľmi dlho, kým telo sa zbaví toxínov usadených v tele z takéhoto koláčika. A ruku na srdce, ktorí to aj dodržali?

1 komentár:

  1. Vianoce, Vianoce prichádzajú. A ja si vždy hovorím, už aby zase odišli. Ale ako čo sa budeme rozprávať, je to pekný čas v roku. :-) Ale ako musí to byť samozrejme tak nejako s citom. Ale ja nie som ten tip, ktorý by dával špeciálny bytový textil a tak podobne. Proste ma to necháva chladným.

    OdpovedaťOdstrániť