Google+ Fotopostup na syrové fašírky

nedeľa 22. decembra 2013

Fotopostup na syrové fašírky

fašírky zo syra
Tento recept na syrové guľky alebo vlastne fašírky je skôr asi pre vegetariánov ako pre mäsožrútov, pretože väčšinou každý je zvyknutý na mäsové fašírky. Ale ja som tentokrát chcela vyskúšať niečo iné ako len faširky z mäsa, a tak som sa rozhodla ich spraviť zo syru, ktorý je významným zdrojom vápnika a je nevýhnutný pre naše telo, hlavne pre kosti a taktiež  obsahuje veľa bielkovín.


Budeme na ne potrebovať: 1 a 1/2 rožka ( kľudne môže byť aj tvrdší), jedno väčšie vajíčko, strúhanku, soľ, korenie, majoránku, syr bambíno (pol črievka) a 120 g postrúhaného syra typu eidam. Ešte spomeniem, že ja som si strúhanku spravila sama. Pomlela som staré tvrdé rožky na orechovom mlynčeku. Strúhanka síce nebola až taká úplne jemnučká, ale to nebol ani môj zámer, pretože fašírky boli viac chrumkavé.

FOTOPOSTUP na syrové fašírky:

Najprv si natrháme rožky na väčšie kusy, namočíme do vody a odložíme si ich bokom.
do misky s vodou si dáme rožky





Do ďalšej misky si dáme nastúhaný syr, vajíčko, majoránku na ochutenie, pol črievka syra bambíno, soľ a korenie.




Rožky, ktoré sme si dali bokom, vyžmýkame a pridáme do masy.




Poriadne vymiešame,vznikne ako keby také blatko, z ktorého tvarujeme fašírky a obaľujeme ich v strúhanke.




Na panvicu si dáme olej a keď bude dobre rozpálený, smažíme na ňom fašírky z oboch strán.





Viem, že to nie je tak pekne odfotené, ale malé prasa bolo strašne hladné a tak troška fotenie odflkáklo :-) Vyšlo mi 13 fašírok takých klasických veľkostí
Prajem dobrú chuť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára