Google+ Zapečené zemiaky s brokolicou - fotopostup

nedeľa 9. februára 2014

Zapečené zemiaky s brokolicou - fotopostup


Cez týždeň som dostala chuť na nejaké zdravé jedlo - zeleninku, ale aby ma to aj zasýtilo, pretože som sa chystala na dlhšie von. Pariť na vode sa mi nechcelo, chcela som vyskúšať niečo nové. Našla som v chladničke brokolicu a tak ma napadol recept, ktorého síce príprava dlho netrvala ale kým sa obed dopiekol, musela som si počkať. No výsledok stál za to. Rozhodla som sa že spravím zapečené zemiaky s brokolicou. Viem, že receptov je určite veľa, ale ani som ho na internete nehľadala, iba som improvizovala. Dokonca chutil aj mojej sesternici, ktorá brokolicu príliš nemusí.




Na zapečené zemiaky s brokolicou budeme potrebovať: zemiaky, brokolicu, troška olivového oleja, trocha vody, morskú soľ a moje najlepšie korenie - korenie na kura :-)

FOTOPOSTUP NA ZAPEČENÉ ZEMIAKY: 

Zemiaky ošúpeme a umyjeme. Množstvo schválne nepíšem, jedlo vyšlo pre 3 osoby, podotýkam baby, pre chlapov určite trocha viac spraviť hihi....



Zemiaky si pokrájame a dáme hneď do pekáča. Je len na vás, na akú veľkosť si ich pokrájate, ja volím väčšinou štvrťky zemiakov.


Zoberieme brokolicu, umyjeme a nakrájame na menšie ružičky, ja som použila jednu väčšiu brokolicu a ešte kúsok z druhej.


Nakrájanú brokolicu pridáme medzi zemiaky do pekáča, podlejeme trochou vody, olivového oleja a posolíme morskou soľou.

No a samozrejme nesmie chýbať moje najobľúbenejšie korenie na kura, s ktorým to všetko posypeme a poriadne premiešame, aby sa nám všetky ingrediencie spojili a vytvorili tak fantastickú chuť. Toho korenia netreba dať veľa....

Prikryjeme alobalom a dáme piecť do rozohriatej rúry na cca 230 stupňov Celzia a pred dopečením dáme alobal z plechu dole, aby zemiaky krásne schrumkaveli.


A tu už máme upečené zemiaky spolu s brokolicou... prajem dobrú chuť :-



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára