Google+ Broskyňové smoothie

piatok 28. februára 2014

Broskyňové smoothie

Nedávno som rozmýšľala, že by som si dala nejaký sladký nápoj. Keďže ja príliš sladké nápoje v tých umelých fľašiach nepreferujem, chcela som si spraviť sirup, no ale pre moju lenivosť sa mi nechcelo :-) tak som našla doma zavárané marhule a v mixéri som si ich pomlela a potom vypila. Samozrejme aby to nebolo také husté, tak som si tam dala troška marhuľovej šťavy zo sterilizovaného pohára.Chutilo mi to výborne, ale potom sa mi zažiadalo experimentovať.




Spravila som si zdravý smoothie nápoj, ktorý ma aj zasýtil. Teraz si ho zvyknem robievať na raňajky a je fakt výborný. Robím si ho ale z čerstvého ovocia, tentokrát som použila broskyne, samozrejme kupované v obchode, keďže sezóna na broskyne je ešte ďaleko.

Na prípravu broskyňového smoothie budeme potrebovať:  

1 broskyňa (zrelé, olúpané a nakrájané na kúsky, šťavy vyhradené) 
1/2 šálky nízkotučného, pokiaľ možno hustého jogurtu
cukor podľa potreby, najlepšie však trstinový
a kocky ľadu
Broskyňu si rozpolíme, vyberieme kôstku. Broskyňu nakrájame na kúsky, pridáme jogurt, cukor a všetko spolu v mixéri vymixujeme. Vymixovanú broskyňovú zmes prelejeme do pohára a pridáme kocky ľadu. Prajem dobré pitie :-)

Daľšie broskynové smoothie s obsahom bielkovín nájdete tu 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára