Google+ Ovocie a Zelenina pomahajú.

utorok 10. decembra 2013

Ovocie a Zelenina pomahajú.

Prečo odporúča malé prasiatko jesť vitamíny.
Kedysi, keď som sa ešte nezaoberalo zdravou výživou, jedlo som všetko čo mi dali do hrantíka, od mäsa až po sladkosti, bolo mi za ťažko a tak som len vylehovalo na slame...ale teraz je všetko iné.




Čo si dám do hrantíka, o tom teraz rozhodujem sama, lebo, myslím si že som už dosť veľké na to. Nevravím, že vždy moja strava bola zlá a nedávali mi do hrantíka žiadne vitamíny, ale tie som väčšinou odmietalo, lebo to nebolo pre mňa až také chutné ako kinder čokoládky alebo horalka.

No teraz viem, že som urobilo chybu a kým som sa postavilo zo slamy, bolo som často unavené, len škoda, že som nepočúvala mojich rodičov, ktorí chceli pre mňa iba dobre. Ale každý dopláca na svoje chyby. Tak ako ja.

Bývalo som bez energie, bolo som unavené a často som vystrkovala paprčky bolo som podráždené). I keď je pravda, že som bolo štíhlunke a nie vhodné na zakálačku, no často som sa sťažovalo na bolesť bachúrka a teraz mám taký problém, že síce postavu mám dobrú ale môj bachúrek je troška väčší, skoro z každého jedla ma nafukuje a preto si musím dať pozor čo zošrotujem.

Tak toto všetko není problém doobeda zošrotvať

A tak ma napadlo konečne niečo zmeniť vo svojom živote. Do obeda ( cca do 12,00 hodiny) som zjedla 4 mandarinky, 2 banány a jablko. Pravdu povediac, neverila som že by ma mohlo nejaké ovocie zasýtiť. Pobede sme mali v robote mäsové guľky v paradajkovej omáčke a karfiolovú polievku. Ja viem, že guľky nie sú diétne jedlo ale čo narobíme v školskej jedálni .A tie porcie nie sú najväčšie, takže nebolo mi po nich ťažko. Na ďalší deň síce prasiatko urobilo svoju veľkú potrebu 3 krát a to len vďaka ovociu, čo zjedlo deň predtým. Čiže i zo svojich skúseností môžem povedať, že ovocie i zelenina pomáhajú pri trávení, pri metabolizme, nadúvaní a ešte čo treba spomenúť, viac ľudí sa ma pýta, že čo som robila s vlasmi, lebo ich mám lepšie, a to predtým som mala ako sa hovorí slamu na hlave. Takže opäť z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že vitamíny vplývajú na vlasy, pokožku a nechty, hlavne tie moje lámavé čo som kedysi malo. Cítim sa oveľa lepšie, nie som také podraždené a mám viac energie ako pri jedení horaliek.

Určite je ešte veľa dôvodov, prečo máme jesť čerstvé ovocie a zeleninu. Ale vyskúšajte si aj vy takúto očistu. Doobeda ovocie + zeleninka a od poobedia už niečo ľahšie. Kľudne nech je to aj mäsko, ale keď , tak radšej už buď nejaké kuracie na prírodno. Raz mi moja dobrá kamarátka povedala jednu vetu: „ doobeda ovocie, poobede zeleninu“ a snažím sa jej ako tak držať. Vraj ovocie obsahuje omnoho viac cukru ako zelenina a preto telo nestihne všetok cukor premeniť na energiu a tým sa premieňa na tuk v tele.
z tohto tiež nič neostane v hrantíku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára