Google+

pondelok 30. januára 2017

Kuracie Gordon Blue



Nedávno mi telefonovala moja blízka známa, že k nám chce zavítať na návštevu, a ochutnať nejakú moju špecialitu. Kedže má vyberavého partnera, teda čo sa týka stravovania, rozhodla som sa, že spravím niečo z kuracieho mäsa, čo bude šikovné na prípravu a zároveň si všetci pochutia. Pripravila som si foťák aby som sa s vami mohla podeliť o tento úžasný recept, pripravila som si taktiež všetky ingrediencie, čo k tomu potrebujem a zapojila som dokonca i zvyšok mojej rodiny, aby mi pomohli s prípravou.


 

Na prípravu lahodného, kuracieho Gordon Blue potrebujeme tieto ingrediencie: 

 

-kuracie prso
- šunka s vyšším obsahom mäsa (kuracia šunka, Schwarzwälder Schinken- Schwarzwaldská šunka...)
- Eidam 30% syr
- korenie na guláš
- soľ
- špaldová múka biela
- corn flakes      
- kokosový olej
- vajíčko










Postup :
1. Vezmeme si kuracie prso, naklepeme ho na tenúčko, ako najviac sa dá. Prso umyjeme.




2. Kuracie prso z každej strany osolím, okorením korením na guláš.


 


 3. Na jednu polovicu kuracieho prsa priložíme plátok šunky, plátok Eidamu.





4. Prso preložíme (spojíme oba konce dokopy) , konce prepichneme vodorovne špáradlom .




5. Pripravíme si tri taniere. Do jedného dáme špaldovú múku bielu , do druhého rozbijeme vajce a premiešame s vidličkou, do tretieho dáme podrvené corn flakes, ktoré sme si predom dali rozmelniť v mixéri. 


6. Kuracie prso začneme obaľovať v trojobale- múka, vajce a podrvené corn flakes.

7. Zoberieme si panvicu, do panvice dáme rozohriať olej a začneme kuracie Gordon blue vysmážať na najmenšom plameni ,z oboch strán .




8. Ak sa kuracie prso z oboch strán trošku opečie, na plech položíme papier na pečenie a naň kuracie prso.




9. Plech spolu s mäsom dáme do vopred vyhriatej rúry. Pečieme pri teplote 180 stupňov C. Kuracie prso počas pečenia treba prevrátiť i na druhú stranu, aby sa dopieklo z oboch strán. Ja osobne som ho celkovo piekla 20 minút. Treba dávať po celý čas pozor, ako sa mäso pečie v trúbe, pretože mne to síce trvalo dopiecť 20 minút, no vám to môže trvať aj menej minút alebo naopak, môže vám to trvať trošku dlhšie. Záleží od toho,ako dlho ste prso predtým vysmážali. 


10. Podávame s ryžou alebo zemiakmi. Ja som si k mäsu dala ako prílohu zemiaky,  pokrájala Pekingskú kapustu a kapustu som si jemne posolila. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára