Google+ Zeleninovo vajíčková praženica

utorok 21. februára 2017

Zeleninovo vajíčková praženica


Sem tam sa mi stane, že moje chuťové poháriky nevedia, čo so sebou. Na večeru nemajú radi nič, čo je spojené s mäskom. Večera musí byť u mňa rýchla, zdravá a musí dobre chutiť. Predsa len som po celom dni taká uťahaná, že by som najradšej zaľahla a spala. Preto vznikol v mojej hlave nápad, uvariť si niečo z vajíčok a zeleniny.






To moje niečo ako som to nazvala v úvode, nakoniec dostalo veľmi dobrú chuť, zasýtilo ma a vydržala som nebyť hladná do nasledujúceho rána. Recept Vám zaberie len pár minút, nemusíte sa báť, že by bol v kuchyni z toho veľký neporiadok.

 Na prípravu zeleninovo vajíčkovej praženice potrebujeme:

olej
štvrtku cibule
baby špenát
malú cuketu
kukuricu (je dostať v zamrazenom stave alebo v plechovke)
2 vajíčka
soľ


 Postup, ktorý je málo náročný pri varení výbornej zeleninovo vajíčkovej omelety:


A) Ošúpeme a nakrájame cibuľu.
B) Vezmeme si menšiu panvičku, do ktorej pridáme trošku oleja. Olej rozpálime na najmenšom plameni.
C) Keď je olej rozpálený, pridáme doň nakrájanú cibuľu.
D) O chvíľu pridáme k cibuľke cuketu, ktorú sme si s pomocou škrabky pripravili na tenké, akoby rezančeky.
E) Zmes chvíľku varíme, ozaj iba chvíľočku, potom pridáme do zmesy nakrájaný baby špenát. Baby špenátu použite také množstvo, aké vy považujete za potrebné.
F) Hneď po pridaní baby špenátu pridajte do panvičky i kukuricu, ja som dala veľmi veľa kukurice, nakoľko ju mám veľmi rada, asi tak zo 4 polievkové lyžice.
G) Netreba zabúdať i na soľ. Zeleninku osoľte, a krátko poduste.
H) Ked je všetka zeleninka hotová, pridajte do nej 2 vajíčka, ktoré ste si predom rozbili a rozšľahali v miske.
I) Teraz už len miešajte.
J) K zeleninovo vajíčkovej praženici si môžte dať i prílohu. Ja som si na tanier k praženici pridala kaleráb a jednu paradajku. Je len na Vás, na čo máte práve chuť.













1 komentár:

  1. Teda toto by som nepovedal, že je to zase tak veľmi zdravé, alebo nie? Ja toto robím teda väčšinou na masle alebo masti, takže to mám zafixované. A ako tie vajcia, to je niečo na cholesteroval. Ale je pravda, že si to väčšinou dávam ako také cheat jedlo a určite by som to neriešil v čase, keď si dávam detox v saune, ktorú mám odtiaľ. :)

    OdpovedaťOdstrániť