Google+ Mäsová roláda plnená vajíčkom a Eidam syrom

utorok 14. marca 2017

Mäsová roláda plnená vajíčkom a Eidam syrom

Ešte nikdy v živote som nepiekla žiadnu roládu. Otázne je, prečo som sa nevrhla do takejto skvelej mäsovej rolády skôr. Dôvodom bolo to, že som si trošku neverila, že by som dokázala zvládnuť i takéto super jedlo. Preto vy neveriaci v svoje vlastné schopnosti - začnite si veriť, pretože takúto ľahkú, nadýchanú mäsovú roládu dokáže upiecť i úplny začiatočník. Hor sa do toho priatelia.




Na prípravu mäsovej rolády plnenej vajíčkom a Eidam syrom potrebujeme tieto ingrediencie:

 - bazalka
- soľ
- sladká paprika
 - vajcia 3ks
- mleté mäso bravčové 500g
- vegeta
- corn flakes - za 5 väčších hrstí
- Eidam syr 30%
- olivový olej

Postup :

1. Vezmeme si klasické, neochutené corn flakes. Rozdrvíme ich v mixéri, na otáčkach číslo 1. Krásne sa nám rozdrvia.
2. Mleté mäso, corn flakes, bazalku, soľ, vegetu, sladkú papriku spolu zmiešame v jednej väčsej miske.
3. Pripravíme si fóliu na pečenie, do fólie vyklopíme tuhšie cesto. Z cesta spravíme väčšiu akoby placku (cesto umágame rukou ).
4. Ma mäsovú zmes , do stredu uložíme postrúhaný Eidam syr a 3kusy vajíčka, ktoré sme si predom pripravili na tvrdo. Aké množstvo syru si dáte do mäsovej zmesy je len na vás. Ja som použila Eidamu viac, nakoľko syr milujem.
5. Zmes z bravčového mletého mäsa zvinieme do tvaru rolády, pomocou fólie na pečenie. Nezabudnime i na konce rolády, tie treba na oboch koncoch zohnúť a upraviťdo požadovaného tvaru.
6. Odporúčam dať roládu aspoň na hodinku stuhnúť do chladničky.
7. Po hodinke odstránime fóliu z rolády, roládu si premiestnime do pekáča, ktorý je predom vymastený.

 Takto má vyzerať mäsová plnená roláda zbavená fólie. Viď obrázok nižšie:-)






8. Mäsovú roládu plnenú vajíčkom a Eidam syrom dáme do vopred rozohriatej rúry na 200 stupňov C.
9. Počas pečenia roláda pustí šťavu. Do pustenej šťavy pridajte trochu čistej vody a polievajte ňou  občas mäsovú roládu.
10. Po 35minútach pečenia vrch rolády potrieme rozšľahaným vajcom.Trúbu stiahneme na 180 stupňov C.
11. Nezabúdajme na občasné polievanie rolády. Je to dôležité.
12. Roládu som piekla 1hodinu aj 25minút. No vám to môže trvať o pár minút viac alebo o pár minút menej.

Takto vyzerá mäsová roláda po dopečení :-) Odkrojila som z jednej strany rolády, aby ste videli ako to má vyzerať vo vnútri, keď je roláda hotová.


13. Musím vás vopred upozorniť: Mäsovú roládu po dopečení nechajte mierne vychladnúť, lepšie sa vám bude krájať. Roládu krájame opatrne.
14. K mäsovej roláde si môžte sami zvoliť prílohu. Ja som si zvolila klasiku zemiaky s hráškom, uvarené vo vode.
15. Prajem dobrú chuť





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára